Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteet myy ja toimittaa Polarwell services Oy/KuumaLähde (Y-tunnus 1020078-6). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja lähetyskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta https://www.kuumalahde.fi/kauppa/ verkkokaupan kautta. Kaikista tilauksista tulee automaattinen vahvistus sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitus

Toimitustavaksi voi valita Matkahuollon Lähellä-paketin, jakelun kotiovelle tai noudon myymälästä. Ilmainen toimitus, kun ostosten loppusumman on yli 50€. Alle 50€ tilauksiin toimituskulut alk. 7,90€. Matkahuollon Lähellä-paketissa voitte valita sinua lähimmän matkahuollon toimipisteen, johon tilauksenne toimitetaan. Tilauksenne ollessa valitsemassanne Matkahuollon toimipisteessä, saatte siitä tekstiviesti-ilmoituksen. Toimitusaika verkkokauppatilauksille on 2-5 arkipäivää.

Toimitusvaihtoehdot ja hinnat

  • Kiinteä toimituskulu 7,90 €
  • Toimitus kotiovelle 12,90 €
  • Nouto myymälästä – Ilmainen
  • Yli 50 € tilauksiin ilmainen toimitus

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (y-tunnus: 2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä KuumaLähde-asiakaspalveluun, puh. 020 7710 800 tai asiakaspalvelu@kuumalahde.fi.

Palautukset

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Asiakas vastaa väärin tilattujen tuotteiden palautuskuluista. Kaikissa palautus- ja reklamaatiotapauksissa ota ensin yhteys KuumaLähde-asiakaspalveluun, puh. 020 7710 800 tai asiakaspalvelu@kuumalahde.fi.

Tuotteet tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessa. Suodattimien palautuksissa tulee huomioida, että suodatin/suodattimet ovat käyttämättömiä/niitä ei ole laitettu veteen.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen asiakaspalvelu@kuumalahde.fi. Mikäli paketti on vahingoittunut kuljetuksen aikana, tulee asiakkaan pyytää vahingosta merkintä lähetyksen vastaanottoasiakirjaan.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. KuumaLähde käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti. KuumaLähde myös sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.

Verkkokauppaan